۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۱۶۱۹
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: امروز امنیت تهران بزرگترین مثالی است که زده می‌شود و شرایط خوبی در تهران داریم و البته همه باید دست به دست هم دهیم تا تهران را بهتر از گذشته اداره کنیم.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمدرضا یزدی در جریان یکصدو چهارمین جلسه شورای شهر تهران که به مناسبت هفته بسیج حضور پیدا کرد اظهار کرد: بسیج عرصه حضور جوانان غیور ملت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و امنیتی است.

وی تصریح کرد: خوشحال هستیم که امروز در نقاط مختلف تهران در عرصه اجتماعی وارد شده‌ایم. محرومیت‌زدایی و برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، طلاق بسیج توان خود را گذاشته است.

یزدی ادامه داد: شهرداری تهران مطمئن باشد که ما همیشه پشتیبان آن‌ها هستیم. ما در سال گذشته در ایام درختکاری حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی تهران را درختکاری کردیم و کسی در این زمینه از ما نخواسته بود، اما ما ورود پیدا کردیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله بیان کرد: در بارش و برف سال گذشته در تهران نیرو‌های بسیجی اقدام به کمک به نیرو‌های شهرداری کردند و در پی این اتفاق دوستان ما در پی امضا توافقنامه و همکاری با بسیج بودند.

وی گفت: سال گذشته ۳ مدرسه را بازسازی کردیم و با کمک مردم تهران بیش از ۱۲ هزار سبد کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفت. ما تقریبا از سال گذشته تا به امروز ۴ هزار و ۲۰۰ جهیزیه به خانواده نیازمندان اهدا کردیم.

یزدی گفت: پزشکانی که ما در تهران داریم به آن‌ها افتخار می‌کنیم چرا که آن‌ها خدمترسانی را در مناطق محروم به نیازمندان دارند. علاوه بر اینکه ما معلمان و دانشجویان خوبی داریم و در گروه‌های جهادی اقدام به ارائه خدمات به نیازمندان می‌کنند و این‌ها از خوبی‌های شهر تهران است و ما امروز خوشحالیم شهر تهران با همه شرایط، شهر پرافتخاری است و خوشحالیم مردم تهران، مردم عزیز هستند.

وی گفت: امروز امنیت تهران بزرگترین مثالی است که زده می‌شود و شرایط خوبی در تهران داریم و البته همه باید دست به دست هم دهیم تا تهران را بهتر از گذشته اداره کنیم و همه باید به شورا و شهردار تهران کمک کنیم و نیرو‌های مسلح بویژه بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و سایر واحد‌ها دست به دست هم خواهند داد تا تهران را به نحو خوبی اداره کنیم.

وی تصریح کرد: امروز خدمترسانی بزرگترین افتخار بسیج و سپاه است و هر عرصه‌ای که ارتباط به خدمترسانی باشد ما حضور پیدا می‌کنیم و منتظر دعوت نیستیم. ما به میدان آمده‌ایم که به مردم خدمت رسانی کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر