۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۱۵۹۴
دوره های آموزشی پدافند غیر عامل در قالب طرح داوطلبی واکنش اضطراری محله(دوام) در فرهنگسراهای شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد.
مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار پایداری ملی گفت: کلاسهای آموزشی با سر فصل مبانی پدافند غیر عامل برای داوطلبین واکنش اضطراری محله (دوام) باهدف آشنایی با مفاهیم پدافندغیرعامل برای ساکنین محلات برگزار میگردد.

جلیلی در ادامه افزود: آشنایی با مفاهیم پدافند غیر عامل موجب ارتقاء دانش سطح عمومی جامعه می گردد که با آموزشهای مستمر دراین زمینه می توان ضرورت کاربردی نمودن الزامات و ملاحظات پدافد غیر عامل در تمامی ابعاد فراهم کرد.

وی به تشریح برنامه های آموزشی سالجاری پدافند غیر عامل در فرهنگسراهای شهرداری ارومیه پرداخته و افزود، این دوره ها بمدت دوساعت توسط اساتید مجرب با فراخوان از ساکنین انجام میگیرد.

جلیلی در پایان افزود: اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ارومیه با تبایغات محیطی از جمله  نصب پوسترها مربوط پدافند غیر عامل و توزیع نشریه دفاع پنهان و بروشورهای پدافند غیر عامل شیمایی اقدامات موثری در ارتقاء دانش و آشنایی با مفاهیم پدافند غیر عامل به شهروندان انجام داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر