۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۷۳
دهمین رزمایش پدافند غیرعامل با هدف ارتقای ایمنی واحدهای تولیدی و صنعتی استان در مقابل حملات هوائی، آمادگی و پایداری هر چه بیشتر در برابر تهدیدات دشمن در کارخانه فولاد آلیاژی یزد برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: همزمان با هفته بسیج، رزمایش پدافند غیرعامل وِیژه جامعه کارگری با حضور محمد حسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا نیکنام مسئول بسیج کارگری، چایچی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی و جمعی از مسئولین استان، با هدف کاهش آسیب ها و خطرها در مقابل حمله های احتمالی دشمن به واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی، ارتقای ایمنی و افزایش آمادگی و پایداری در این حوزه و توانمندی نیروهای امدادرسان در کارخانه فولاد آلیاژی یزد برگزار شد.

در این رزمایش پس از اعلام حمله هوایی دشمن برای ضربه زدن به زیرساخت های بخش تولید در کارخانه فولاد آلیاژی ایران، کارگران این شرکت در مکان های مناسب پناه گرفتند و پس از پایان یافتن حمله هوایی فرضی دشمن،نیروهای امدادی وارد عمل شدند و اقدام به اطفای حریق و امدادرسانی کردند.

در ادامه و با تماس مدیران شرکت با دستگاه ‌های امداد و نجات استان، نیروها‌ی امدادی آتش نشانی، اورژانس و جمعیت هلال احمر وارد صحنه رزمایش شدند و ضمن مهار کامل آتش به امدادرسانی و مداوای مجروحان پرداختند.

گفتنی است: در این رزمایش سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر استان، نیروی انتظامی و دستگاه های خدمات و امدادرسان ازجمله اورژانس و فوریت های پزشکی، آتش نشانی، هلال احمر و سازمان آرامستان های شهرداری به ارائه خدمت پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر