۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۱۵۶۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان از همایش ملی پدافند غیرعامل مردم محور خبر داد و گفت: این همایش با موضوعیت؛ رسانه های نوین و فضای مجازی، بسیج و سازمان های مردم نهاد، معیشت و اقتصاد مردم محور، تنوع های قومی و مذهبی، اهمیت و امنیت مرزی، بحران های جمعیتی، محیط زیست، سبک زندگی آذر ماه سال جاری در شهرستان آستارا برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی؛ مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان از همایش ملی پدافند غیرعامل مردم محور خبر داد و گفت: این همایش با موضوعیت؛ رسانه های نوین و فضای مجازی، بسیج و سازمان های مردم نهاد، معیشت و اقتصاد مردم محور، تنوع های قومی و مذهبی، اهمیت و امنیت مرزی، بحران های جمعیتی، محیط زیست، سبک زندگی آذر ماه سال جاری در شهرستان آستارا برگزار می شود.
 
دبیر همایش ملی پدافند مردم محور با اشاره به ماهیت پدافند غیرعامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل، ماهیت پیشگیرانه و بین رشته ای دارد که در حوزه های جنگ نرم، اقتصادی، مردم محور، سایبری و غیره فعالیت دارد که خود به عنوان عاملی دفاعی، با بازدهی بالا و طولانی مدت و استفاده بسیار آسان تر از پدافند عامل مورد استفاده قرارمی گیرد.
 
محمدپور نقش پدافند مردم محور را در مقابله با تهدیدات دشمن موثر دانست و گفت: پدافند مردم محور به عنوان بزرگترین و مهمترین پدافند برای مقابله با دشمن در نظر گرفته شده که نیاز به هیچ گونه ابزار تسحیلاتی ندارد و مهم ترین نقش مردم در پدافند غیر عامل حضور و یکدستی آن ها در همه صحنه ها است.
 
دبیر همایش ملی پدافند مردم محور خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند به جهت اطلاع از جزئیات و شرکت در این همایش به سایت www.popadconf.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان از برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل مردم محور در شهرستان آستارا خبر داد
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر