۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۱۴۹۷
این رزمایش به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان، به همت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر و نیروی انتظامی به منظور کاهش آسیب ها در مقابل حمله های احتمالی دشمن به واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی انجام شد.
به گزارش پایداری ملی، این رزمایش به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان، به همت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر و نیروی انتظامی به منظور کاهش آسیب ها در مقابل حمله های احتمالی دشمن به واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی انجام شد.

در جریان رزمایش پس از اعلام حمله هوایی دشمن برای ضربه زدن به زیرساخت های بخش تولید در کارخانه فولاد آلیاژی ایران، کارگران این شرکت در مکان های مناسب پناه گرفته، نیروهای امدادی وارد عمل شدند و اقدام به اطفای حریق و امدادرسانی کردند.

در ادامه و با تماس مدیران شرکت با اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، دستگاه ‌های امداد و نجات استان، نیروها‌ی امدادی آتش نشانی، اورژانس و جمعیت هلال احمر وارد صحنه رزمایش شدند و با مهار کامل آتش به امدادرسانی و مداوای مجروحان احتمالی پرداختند.

در این رزمایش، سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر، نیروی انتظامی و دستگاه های خدمات و امدادرسان از جمله اورژانس و فوریت های پزشکی، آتش نشانی، هلال احمر و سازمان آرامستان های شهرداری خدمت ارائه کردند.

استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 300 هزار نفر عضو بسیج هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر