۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۶۲
كارگروه جهاد کشاورزی پدافند غيرعامل استان فارس
جلسه كارگروه جهاد کشاورزی پدافند غيرعامل استان فارس با حضور اعضاء كارگروه در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی فارس تشكيل شد. در اين جلسه کاوس کیانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس و نماینده جهاد کشاورزی درپدافند غيرعامل استان ، پس از بيان گزارش اقدامات انجام شده ، پیگیری مصوبات جلسه قبلی کارگروه بر ضرورت شناسایی آسیب پذیری ها در حوزه مواد غذایی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه كارگروه جهاد کشاورزی پدافند غيرعامل استان فارس با اعضاء كارگروه در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی فارس تشكيل شد. در اين جلسه کاوس کیانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس و نماینده جهاد کشاورزی درپدافند غيرعامل استان ، پس از بيان گزارش اقدامات انجام شده ، پیگیری مصوبات جلسه قبلی  کارگروه بر ضرورت شناسایی آسیب پذیری ها در حوزه مواد غذایی تاکید کرد.

سپس کیانی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، به بیان توضیحاتی در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت پدافند غیرعامل و استاندارد سازی زیر ساختها در حوزه های مختلف بر اساس این الگو پرداخت .

وی افزود: یکی از حوزه‌های مهم پدافند غیرعامل، شامل مجموعه‌ای از اقدامات، رصد و پایش، آشکارسازی، هشداردهی، تشخیص و تصمیم و عملیات، ، حفاظت و پیشگیری، درمان، بازیابی و بازتوانی منابع، محدودسازی و رفع آلودگی‌ها است که موجب حفاظت از سرمایه‌های ملی در برابر تهدیدات زیستی و کاهش آثار وعواقب ناشی از آن می‌شود.

ایشان تصریح کرد: یکی از وزارتخانه‌هایی که مأموریت آن توسعه پدافند زیستی با محوریت دام و گیاه است، وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان‌های جهاد کشاورزی و سایر ادارات کل زیرمجموعه وزارت در استان‌ها است.

ایشان در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با پدافند غیرعامل، گفت: تاکید بر شناسایی مراکز حیاتی کشور در طرح‌های پدافندی، اولویت بندی اماکن وموضوعات براساس اهمیت و کاربرد آنان در طرح، داشتن نگاه اجرایی و میدانی در موضوعات پدافند غیرعامل از تاکیدات مقام معظم رهبری است که با اولویت طرح پدافند غیرعامل برای تمامی پروژه‌ها و تاسیسات کشور و همچنین ایمن‌سازی سرمایه‌های اساسی باید اجرایی شود.

در پایان اعضاء به بیان دیدگاه ها ، نظریات و پیشنهادات خود پرداختند که منتج به اتخاذ تصمیماتی گردید .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر