۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۴۱۳۸۲
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفین پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور، سردار غلامرضا جلالی رئیس این سازمان، طی پیامی روز بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه‌آفرینان پرافتخار این عرصه تبریک گفت.

متن کامل پیام رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به شرح زیر است؛

پنجم آذر ماه سالگرد آغازین روز حیات شجره طیبه بسیج مستضعفان که از برجسته‌ترین یادمان‌های برخواسته از عمق نگاه پیامبرگونه امام بزرگوار عظیم‌الشان بود که فرمود:" در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام، زیرا که گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده[اند].اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد." و تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون این مولود مبارک و حضور پر برکت آن در صحنه‌های مختلف است،سیمای تابناک بسیج به عنوان نماد ولایتمداری، ایستادگی، فرمانبرداری و شجاعت در تاریخ دست آوردهای انقلاب اسلامی، همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه تاریخ خواهد ماند.

امروز، تفکر بسیجی به مدد دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت توانسته است لحظه‌ها را شناسایی و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمة‌الله علیه) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، که فرمودند:" امروز همه جوانان ما، پیران ما، دانشجویان ما، روحانیون ما، بزرگان ما و کوچکان ما فهمیدند که سعادتشان در این است که اسلام را با بصیرت و روشن بینی و با خردمندی بفهمند و آن را به کار گیرند تا بتوانند از دشمنی ها کم کنند و این همان بسیج است؛ حقیقت بسیج یعنی این."پیشتاز باشد.

بر همگان روشن است که در هر مجموعه منظم و هدفمند، افزون به پیشرفت و اجزاء هماهنگی و هم گرایی میان آنان نیز ضروری است تا خواسته های مجموعه تحقق یابد . فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد. دستاوردهای علمی، فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و پیشرفت های نظامی هر کدام بخشی از بدنه جامعه را ترمیم و تکمیل می کند ولی روح حاکم بر تمام بخش ها، تفکر بسیج، ارتباط نا گسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می زند چرا که یکپارچگی اعضای گوناگون جامعه، ناشی از یگانگی آنها ست.

اینکه امروز با تاسی از فرهنگ غنی عاشورا و با مجاهدت فرزندان غیور اسلام و جبهه مقاومت شاهد برچیده شدن و خشک شدن ریشه های پلید گروهک تروریستی تکفیری داعش و نمایش اقتدار اسلام و ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم ثمره اتکا به ایمان و قدرت لایزال الهی ، رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و مرجعیت عالیقدر شیعیان جهان و نتیجه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و زور است.

تقارن این روز را با میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) ارج نهاده، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، روز و هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر و دریادل انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستارم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر