۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۱۳۷۱
کمیته تسهیلات با محوریت عملیات زمستانی و برف روبی با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای آمادگی در شرایط نامناسب جوی در فرودگاه مهرآباد تشکیل شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد، این کمیته با حضور مدیرکل فرودگاه مهرآباد و مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و نمایندگان تمام عوامل فرودگاهی و ارگان‌های مستقر در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا نقاط قوت و ضعف تمام واحدهای فرودگاه مهرآباد در عملیات زمستانی سال گذشته بررسی شد و با ابلاغ  برنامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید فرودگاه ادامه یافت.

میرسعید صفی‌نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد از همدلی و تعامل تمام  واحدهای خدمت رسان در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: بحران سال گذشته با تعامل و خدمت رسانی همه واحدهای فرودگاهی تبدیل به یک فرصت خدمت رسانی شد و امسال نیز امیدوارم با تدابیر بهتر وه مدلی بیشتر بتوانیم با کم‌ترین تاخیر و وقفه در خدمت رسانی انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: دستورالعمل اقدامات عملیاتی و مدیریتی برای ساماندهی، قانونمندی، هماهنگی و نهادینه شدن عملیات زمستانی جهت ارتقای سطح ایمنی فرودگاه در شرایط نامناسب جوی تدوین و ابلاغ شده است.

صفی‌نیا تاکید کرد: تکمیل تجهیزات زمستانی و ملزومات این عملیات برای ارایه خدمات بهتر فرودگاهی باید در دستور کار شرکت‌های هندلینگ کننده قرار گیرد و همچنین شرکت‌های هواپیمایی نیز قراردادهای لازم را برقرار کنند.

 وی گفت: امسال هشت ماشین و پنج تیغه برف‌روب را به امکانات و ماشین آلات زمستانی مهرآباد اضافه کرده‌ایم.

 در ادامه فرشید گلیج، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیران بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز بر لزوم آمادگی کامل اعضا برای زمستان امسال تاکید کرد و خواستار بهسازی تجهیزات برف‌روبی و تهیه امکانات لازم برای این فعالیت‌ها شد.

هفته آینده قرار است برای ارزیابی تعامل و همکاری تمام ارگان‌ها و واحدهای خدمت رسان عملیات زمستانی و ارزیابی تجهیزات این عملیات، مانور برف روبی در فرودگاه مهرآباد برگزار شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر