۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۴۱۳۵۰
معاون امور استان ها و بسیج سازمان پدافند غیرعامل:
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: مردم در دفاع مقدس با تفکر بسیجی وارد صحنه شدند.

به گزارش پایداری ملی، معاون امور استان ها و بسیج سازمان پدافند غیرعامل عصر پنجشنبه در تجمع بسیجیان ورامین که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: بسیج انقلاب اسلامی را زنده کرد، و در این چهل سال انقلاب اسلامی خدمات فراوانی به ایران اسلامی داشته است.

حیدری در ادامه افزود: اگر بسیج نبود شاید بسیاری از مشکلات برای کشور ایجاد می شد، در زمان جنگ اگر حمایت و خدمات بسیج نبود سرنوشت جنگ تغییر پیدا می کرد.

وی تاکید کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید خدمات و زحمات بسیج برای تمام اقشار مختلف مردم تبیین شود.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل بیان داشت: در دفاع مقدس و جنگ، مردم و رزمندگان با تفکر بسیجی وارد کار شدند و از کشور خود دفاع کردند، امروزه هم باید با تفکر بسیجی به آبادی کشور خود کمک کنیم.

حیدری گفت: امروز با انسجام و همدلی مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد و کاری می کنیم که روحیه بسیجی میان مردم جای با ارزشی داشته باشد چرا که اگر این روحیه از بین برود دشمن را امیدوار کرده ایم.

معاون امور استان ها و بسیج سازمان پدافند غیرعامل با بیان این که امروز انسجام یکی از مهم ترین ارکان جمهوری اسلامی است، افزود: در چهل سالگی این نظام مقدس، دشمنان می خواستند با اختلاف بین مردم و مسئولان به این انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.

گفتنی است، در این تجمع حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان های ورامین،قرچک،پیشوا در مجلس، شهردار،اعضای شورای شهر، رییس اطلاعات، فرمانده سپاه و کلیه بسیجیان حضور داشتند و لازم به ذکر است که در پایان از خانواده های شهدا تقدیر و تشکر به عمل آمد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر