۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۱۳۰۲
فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:
سردار عبدالله پورگفت: برپایی اردوی یک روزه اقتصاد مقاومتی برای آگاهی اصحاب رسانه از خدمات بسیجیان در امر سازندگی ،برگزاری همایش بزرگ پدافند غیر عامل بسیجیان دستگاههای اجرایی، همایش اقتدار گردان های امام حسین (ع) در تمرین تاکتیکی لشکری قدسیان ، از اهم برنامه های هفته بسیج است
گزارش  خبرنگار پایداری ملی، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری بزرگداشت هفته بسیج در سالن شهدای شهدای صالحین سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی ملت ایران در دفاع از انقلاب است اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" با هفته وحدت مصادف شده است.

 وی با بیان اینکه بسیجی سیاسی است اما جناحی نیست گفت:  ما امروز د۲۵ میلیونی  بسیجی در کشور داریم که عضو هیچ جناح و حزبی نیستند

عبدالله پور با بیان اینکه متاسفانه بسیج در نگاه مردم یک سازمان اداری است خاطر نشان کرد: بسیج در واقع همین ملت ایران هستند که در مواقع حساس برای دفاع از خاک و ناموسشان بدون هیچ چشمداشت تمام توان و همت خود را می گذارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود:امروز بسیج از حالت کشوری و ملی خارج شده و به یک نماد بین‌المللی تبدیل شده است و سایر کشورها از این تفکر برای حل مشکلات خود بهره می‌برند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه گاهی بسیج مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد اما این موضوع در قاموس بسیجی به امری ساده تبدیل شده است افزود: بسیجی با اقتداء به مولایش حضرت علی(ع) حاضر است همه طعنه‌ها را بشنود تا جامعه اش از هرگونه محرومیت نجات یابد.​

وی با تاکید به اینکه بیش از هزار برنامه در هفته بسیج در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود اظهار داشت: ۲۹ آبان‌ماه  همزمان با آغاز هفته وحدت خدمت‌رسانی رایگان هزار پزشک در هزار مسجد منتخب در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: برپایی اردوی یک روزه اقتصاد مقاومتی برای آگاهی اصحاب رسانه از خدمات بسیجیان در امر سازندگی ، یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان، برگزاری همایش بزرگ پدافند غیر عامل بسیجیان دستگاههای اجرایی،  همایش اقتدار گردان های امام حسین (ع) در تمرین تاکتیکی لشکری قدسیان ، همایش بزرگ سفیران الهی با تجلیل از ۳۰ حافظ کل قرآن کریم از اهم برنامه های هفته بسیج است.

سردارعبدالله‌پور خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج، نمونه‌برداری و اجرای آزمون خاک شالیزاری در راستای تولید غذای سالم و اقتصاد مقاومتی با همکاری جهاد کشاورزی است که در سطح استان گیلان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: طرح جهادی احداث نیروگاه‌های خورشیدی همزمان با سراسر کشور در قالب بسیج صنعت انجام می‌شود که استان گیلان هم بخشی از مجموع ۳ هزار نیروگاه خورشیدی ۵ کیلووات در کل کشور را اجرا می‌کند.

وی از فعالیت ۲۱ هزار بسیجی در قالب  گشت رضویون  با همکاری دادگستری و ناجا  در گیلان خبر داد و اظهار داشت: با تشدید و تقویت گشت‌های شبانه عملیاتی سعی می‌کنیم امنیت در کل محلات استان گیلان را افزایش دهیم.

سردارعبدالله‌پور با بیان اینکه رزمایش نظامی در منطقه لوشان در قالب همایش اقتدار گردان‌های امام حسین(ع) در تمرکز تاکتیکی لشکر قدسیان با حضور مسئولان نظامی برگزار می‌شود گفت: ۲۲ گردان امام حسین(ع) این مانور و رزمایش جنگی را برگزار می‌کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر