۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۱۲۹۹
در پی اخبار منتشر شده طی ماه اخیر، مبنی بر آلودگی و تلفات شدید آبزیان رودخانه های دجله و فرات در کشور عراق، اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان اقدام به تشکیل جلسه جهت جمع آوری اطلاعات و رصد اتفاقات مذکور و متعاقب آن اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرایت آلودگی به درون کشور کرد.
بهروز حسن خانی
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،در پی اخبار منتشر شده طی ماه اخیر، مبنی بر آلودگی و تلفات شدید آبزیان رودخانه های دجله و فرات در کشور عراق، اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان اقدام به تشکیل جلسه جهت جمع آوری اطلاعات و رصد اتفاقات مذکور و متعاقب آن اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرایت آلودگی به درون کشور کرد.

تشدید پایش های مراقبتی و بهداشتی، راهکار جلوگیری از سرایت آلودگی آبزیان دجله و فرات به درون کشور

جلسه روز سه شنبه مورخه 29/8/97 در محل استانداری خوزستان و به ریاست سعید فیوضی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد. فیوضی در این جلسه بر تشدید اقدامات نظارتی و پایش های بهداشتی از سوی دستگاه های ذیربط از جمله دامپزشکی، شیلات، نیروهای انتظامی مرزها و.. تأکید کرد.

بنابر گزارش مسئولان مرتبط استانی، تاکنون از سرایت آلودگی به حوزه ی شیلات و آبزی پروری کشور گزارشی حاصل نشده است. با این وجود در این جلسه کلیه اقدامات پیشگیرانه و راهکارهای مقابله احتمالی با این تهدید زیستی که از محورهای پدافند غیرعامل است، در دستورکار قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر