۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۱۲۸۵
رزمایش پدافند غیر عامل باهدف بررسی و افزایش توان عملیاتی و قدرت پرسنل در مقابله با شرایط اضطراری در انبار نفت ناحیه خلخال برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رزمایش اطفای حریق و مقابله با شرایط اضطراری با هدف بررسی و افزایش توان عملیاتی و امداد و نجات کارکنان در انبار نفت ناحیه خلخال برگزارگردید.

بنا به این گزارش رزمایش پدافند غیرعامل با هماهنگی و برنامه ریزی واحد HSE منطقه و با حضور نیروهای آتش نشانی ، هلال احمر ، اورزانس ، نیروی انتظامی ،سپاه شهرستان ،پدافند غیر عامل ، مدیریت بحران ، فرماندار و کارکنان انبار نفت شهرستان خلخال انجام شد .

این گزارش می افزاید: در حمله هوایی فرضی مذکور تعدادی از سکوهای بارگیری انبار نفت شهدای پخش تبریز و یک دستگاه نفتکش دچار آسیب و حریق شده و تعداد دو نفر از همکاران منطقه در زیر بارگیری، دچار موج گرفتگی و مصدوم صوری می گردند.

با هماهنگی فرمانده وضعیت اضطراری نیروهای امدادی بلافاصله وارد عمل شده و هرکدام بر اساس شرح وظایف اقدام به اطفای حریق ، برقراری آرامش و انتقال مصدومین حادثه با انجام اقدامات امدادی اولیه به مراکز درمانی می نمایند.

در پایان مانور فردین چراجی معاون فنی عملیاتی منطقه اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از عوامل و پرسنل شرکت کننده در این مانور علی الخصوص رئیس و کارکنان ناحیه خلخال ، با اشاره به نقاط ضعف و قوت دراجرای رزمایش گفت: آشنایی هریک از کارکنان به شرح وظایف و عمل به آن در کاهش صدمات احتمالی موثر خواهد بود، لذا تأکید بر آموزش و شرح وظایف یاد شده ضروری می باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر