۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۱۲۰۷
با حضور مقامات اروپایی در ایران صورت می‌گیرد
امروز همایش مشترک توسعه همکاری‌های کشاورزی استانداردها و تجارت مواد غذایی - کشاورزی بین ایران و اتحادیه اروپا برگزار شد که نه بزرگ به تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا است و همکاری کشاورزی بین ایران و اتحادیه اروپا توسعه می‌یابد.
به گزارش پایداری ملی، همایش مشترک توسعه همکاری‌ کشاورزی، استانداردها و تجارت مواد غذایی - کشاورزی بین ایران و اتحادیه اروپا امروز در هتل اسپیناس تهران برگزار شد و قرار است، فردا هم ادامه یابد.

در این همایش که نمایندگانی از اتحادیه اروپا برای بررسی زمینه‌های توسعه و همکاری با ایران حضور دارند، قرار است در حوزه‌های مختلف کشاورزی موافقت‌نامه‌های تجاری با ایران داشته باشند.

در این همایش سفیر اتریش و همچنین نمایندگانی از اداره کل کشاورزی کمیسیون اروپایی، آقای پاتریک استاد کالج اروپایی کارما و همچنین نمایندگانی از دیگر عضو کشورهای اروپا حضور دارند.

در این همایش افرادی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی هم شرکت کرده‌اند. اتحادیه اروپا معمولاً به تجارت آزاد کشاورزی تأکید دارد. به محصولات ارگانیک بهای بیشتری می‌دهد و معمولاً زمین‌های کشاورزی اتحادیه اروپا خرد هستند و از این لحاظ وجه مشترک زیادی با ایران دارند.

بحث‌ باقیمانده سموم محصولات کشاورزی، توسعه کشت ارگانیک از مواردی است که در نشست دو روزه مسئولان اتحادیه اروپا با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بررسی خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر