۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۱۱۶۰
مسئول سازمان بسیج مهندسین مازندران تأکید کرد؛
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا بر بهره‌گیری از توان مهندسین بسیجی در بحران‌ها و پدافند غیرعامل تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، «هادی عسگری» مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا  در نشست با خبرنگاران استان بیشترین مشکلات فراروی واحدهای صنعتی را مسائل مالی بیان کرد و اظهار داشت: صنعت تا مردمی نشود نجات آن کاری سخت است.
 
وی به چالش های فراروی صنعت اشاره کرد و با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فراروی صنعت و معدن فرا استانی است، افزود: نبود کلینیک صنعتی از مهمترین چالش های موجود است و برای رفع چالش ها سعی شده از ظرفیت بسیج در ادارات مختلف و متخصصان مربوطه استفاده کنیم.
 
عسگری از راه اندازی ۱۴ پایگاه صنعتی و معدنی در استان خبر داد و افزود: یک پایگاه مربوط به معدن و بقیه در حوزه صنعتی فعالیت دارند.
 
وی همچنین به ارتباط ۱۴ اداره از جمله بانکها، مالیات، دارایی، شرکت شهرکهای صنعتی و... با صنایع و معادن اشاره کرد و گفت: با همکاری این ادارات و بخش خصوصی اقدام به راه اندازی کلینیک تخصصی صنعت کرده ایم.
 
این مسئول با عنوان اینکه در شهرکهای صنعتی، فضایی برای راه اندازی کلینیک صنعتی زمینی در اختیار قرار داده شده است، گفت: جامعه هدف کلینیک مهندسین، رشته های مختلف مرتبط با صنایع و معادن واحدهای صنعتی به شمار می رود.
 
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت سپاه کربلا کمک به ارتقای کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های صنعت و معدن را از مهمترین اهداف بر شمرد و افزود: بهره گیری از توان مهندسین بسیجی در بحران ها و پدافند غیرعامل نیز از دیگر اهداف بسیج مهندسین صنعت و معدن است.
 
وی در ادامه با عنوان اینکه ارائه خدمات علمی، مشاوره ای به جامعه و کمک به افزایش ظرفیت صنایع تکمیلی از محصولات استراتژیک استان از دیگر اهداف است، افزود: سازمان و کلینیک صنعتی باید مشاوره های خوبی داشته باشد و برگزاری دوره جهاد روشنایی برای آموزش مهندسین، جامعه هدف است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر