۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۱۱۰۷
با هدف شناسائی نقاط ضعف و قوت نیروهای عمل کننده و هماهنگی و استفاده از پتانسیل نیروهای شهرستان ها، مانور آموزشی مواجهه با آتش سوزی در شهرستان میانه و مانور برخورد بیل مکانیکی با شبکه گاز 250 پوندی زنوز در شهرستان مرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود: در ادامه برگزاری مانورهای آمادگی سالانه در راستای ارتقای سطح آمادگی نیروهای عملیاتی مانور مواجهه با زلزله و آتش سوزی در شهرستان میانه و مانور مهار حادثه برخورد بیل مکانیکی با شبکه 250 پوندی گاز در مرند برگزار شد.

وی در خصوص  اهداف برگزاری مانور گفت : شناسائی نقاط ضعف و قوت نیروهای عمل کننده ، هماهنگی و استفاده از پتانسیل و نیروهای شهرهای معین و همچنین تمرین و ممارست بصورت کاربردی در امر آموزش از اهداف برگزاری مانور می باشد.

مانور مواجهه با آتش سوزی در شهرستان میانه بر اساس سناریوی از قبل تهیه شده و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان، مرکز درمانی و اورژانس میانه ، اتفاقات برق ، سازمان آتش نشانی ،آب و فاضلاب ، شورای شهر ، سازمان هلال احمر میانه و شرکت های گاز استان اردبیل و زنجان به عنوان استان های معین به صورت عملی اجرا و به اهداف از قبل پیش بینی شده دست یافت.

مانور مهار حادثه برخورد بیل مکانیکی با شبکه 250 پوندی گاز در مرند نیز بر اساس سناریوی تنظیم شده توسط امور HSE  شرکت گاز استان با فرض شکستگی خط 8 اینچ 250پوندی شهر زنوز به اجرا درآمد و امور HSE اداره گاز هادیشهر ، واحدهای امداد ، تعمیرات و ابزار دقیق اداره گاز مرند ، اداره گاز زنوز ، فرمانداری مرند ، آتش نشانی ، نیروی انتظامی ، اورژانس و اداره برق مرند در این مانور حضور فعال داشتند.

هدف نهایی از اجرای رزمایش و مانور ارتقاء سطح پایداری و آمادگی برای شرایط بحرانی و بازبینی و تهیه طرح های پدافند غیرعامل می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر