۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۱۰۸۸
شهردار:
شهردار یاسوج گفت: افتتاح پل های سوم و چهارم بشار، این شهر را از تنگنا خارج می کند و سبب بهبود وضعیت پدافند غیرعامل مرکز شهر خواهد شد.
نستهن مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: احداث پل چهارم بشار از طرح های اقتصاد مقاومتی است که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: طرح پل چهارم بشار از سال 94 کلنگ زنی شد اما به دلیل مشکلات مالی و سیستم های اجرایی پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشت.
مقدم بیان کرد: طرح پل چهارم از سال گذشته با تلاش شهرداری و حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پشتکار پیمانکار توانسته به پیشرفت فیزیکی 90 درصد در سال جاری برسد.
وی عنوان کرد: تیرهای بتنی پل چهارم بشار اجرا شده و آماده کارگزاری است که ورودی و خروجی بلوار رجا را در بر گرفته و در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود.
مقدم ابراز داشت: اتصال پل چهارم به منطقه سروک و نجف آباد با اعتبار 180 میلیارد ریال هفته قبل کلنگ زنی شد.
وی تصریح کرد: از ویژگی های مهم پل چهارم بشار دسترسی آسان به بیمارستان امام سجاد، جنوب شهر یاسوج و روان سازی ترافیک خواهد بود.
مقدم با اشاره به بحث پدافند غیرعامل افزود: در مواقع اضطراری و قفل شدن شهر با افتتاح پل سوم و در آینده نزدیک پل چهارم یاسوج از تنگنا خارج خواهد شد.
مقدم گفت: نگاه ویژه شورای پنجم و شهرداری یاسوج به بخش عمرانی و زیرساخت ها بوده که طی 13 ماهه گذشته اقدام های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بیشترین عملکرد شهرداری یاسوج در سال گذشته به طرح های مواصلاتی اختصاص داشت افزود: محور مواصلاتی 45 متری بن سنجان، شرف آباد ، دولت آباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که 27 سال پیش تصویب شده بود تاکنون اجرایی نشده است.
مقدم بیان کرد : 5 فروردین سال جاری کلنگ زنی این محور مواصلاتی انجام شد و در این بازه زمانی کوتاه مدت حدود 50 درصد از مسیر با تعامل مردم بازگشایی شد.
وی عنوان کرد: این معبر 5 کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج است 350 میلیارد ریال اعتبار دارد.
مقدم خاطرنشان کرد: با بهره برداری کامل این طرح بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد .
شهردار یاسوج با اشاره به طرح جامع ترافیک شهری یاسوج اظهار داشت: مطالعات این طرح تا پایان آبان ماه انجام شده و این قابلیت را دارد که تا بیست سال آینده مشکلات ترافیکی شهر یاسوج را برطرف کند.
مقدم با اعلام اینکه از این به بعد پل های ساخته شده در شهر یاسوج برقی خواهند بود، بیان کرد : با بهره برداری از طرح 20 متری شهرک جوشکاران ظرف یک ماه آینده بار ترافیکی شهر یاسوج کاهش می یابد.
وی ادامه داد: معبر شهرک جوشکاران با عرض 20 متر و به طول 700 متر با اتصال شهرک جوشکاران و شرف آباد به کمربندی امامزاده مختار (ع) تاثیر مهمی در کم شدن بار ترافیک و توسعه متوازن شهر یاسوج خواهد داشت.
مقدم با اشاره به بهره برداری از طرح روشنایی پارک جنگلی در ابتدای سال جاری عنوان کرد: این مکان با ایجاد روشنایی به جایگاه امنی برای شهروندان تبدیل شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر