۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۰۹۸۳
معاون فاوا سازمان پدافند غیرعامل کشور
علیرضا مبارکی معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست مشترک با مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مسئولان افتا و فناوری اطلاعات استان از تلاش های اداره کل پدافند غیرعامل استان تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور در این نشست ضمن اشاره به تهدیدهای سایبری گفت: تهدید سایبری اولویت تمام کشورهاست و در آینده ای نزدیک به چالش تمام کشورهای جهان تبدیل خواهد شد. وی گفت: فناوری اطلاعات هر روز گسترده تر شده و به تبع آن تهدیدهایش نیز هر روز متنوع تر و گسترده تر می شود. وی با اشاره به تعامل اداره کل پدافند غیرعامل و مرکز افتای استان در انجام بازدیدهای سایبری از زیرساخت های سایبری دستگاه های اجرایی گفت: این بازدیدها می تواند نقش موثری در پیشگیری از تهدیدات دستگاه های اجرایی استان ایفا کند.

تهدیدات سایبری در آینده ای نزدیک به چالش جدی تمام کشورهای جهان تبدیل خواهد شد

در ادامه علیرضا کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل با اشاره به تهدیدات دستگاه های اجرایی استان بر اساس بازدیدها و رصدهای انجام شده گفت: بازدیدهای سایبری، اولویت اول بخش سایبری این اداره کل است و امیدواریم با تعامل سازنده ای که با تمام فعالان بخش سایبری استان و مراکز علمی دانشگاهی داریم تهدیدات این حوزه را به حداقل برسانیم.

در ادامه این نشست جانشین قرارگاه سایبری استان به فعالیت های قرارگاه سایبری در استان اشاره کرد و گفت با همت اداره کل پدافند غیرعامل کارگاه های آموزشی سایبری ویژه مدیران در جلسات شورای اداری تبریز و شهرستان ها در حال برگزاری است و ثمرات زیادی دارد. مدیر مرکز راهبردی افتای استان نیز در این نشست ضمن اشاره به فعالیت ها و همکاری های این مرکز با اداره کل پدافند غیرعامل بر ادامه همکاری ها و فعالیت ها تاکید کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر