۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۰۹۷۷
سردار جلالی در کانال شخصی خود خبرداد:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی خود نوشت: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تلاش موثری برای طراحی قانونی برای ساماندهی شبکه های اجتماعی انجام دادند که در نوع خود کار باارزشی است.
به گزارش پایداری ملی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور نوشت:

 پدیده شبکه های اجتماعی که یکی از روند های فناورانه جهانی فضای سایبری می باشد در همه کشورها اثرات متفاوت  گذاشته است و معمولا اکثر کشور ها بدنبال کنترل و مدیریت آثار شبکه ها بر بخش های کشورشان اعم از سیاسی، فرهنگی، امنیتی ، اجتماعی ،حتی در  سطح براندازی  هم می باشند.

مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی تلاش موثری برای طراحی قانونی برای ساماندهی شبکه های اجتماعی  انجام دادند که در نوع خود کار باارزشی است .

موضوع مرزبانی سایبری و نگهبانی از قلمرو ملی سایبری در برابر تهاجمات سایبری تروریست ها و ارتش های سایبری مسئله بسیار مهمی است که مرکز به آن پرداخته است و یک ضرورت جدی دفاعی است.

در بیانات ششم آبان امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی  تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های نظامی و غیر نظامی  با پدافندغیرعامل  از یکطرف و توجه به وصول به اهداف پدافندغیر عامل در بخش های زیر ساختی از طرف دیگر بصورت موکد اصرار داشتند .

معمولا مرز ها محل حضور همه دستگاه‌هایی هست که در مرز در دیده بانی از دشمن و تهدیدات نقش دارند .در وظائف سازمان پدافند غیر عامل تاکید بر پایش تهدیدات در مبدا شکل گیری آن  دارد.

این حضور نفی کننده نقش هیچ دستگاهی نیست بلکه نقش مکمل دفاعی نسبت به پایش  دشمن دارد.
مرز سایبری و قلمرو حاکمیت ملی سایبری هرچند کمی پیچیده است ولی واقعیتی انکار ناپذیر است .
چرا بعضی از دوستان  برخلاف تدابیر رهبری معظم انقلاب اسلامی  از این حضور نگران بوده و مشغول جوسازی رسانه ایی هستند؟

لینک کانال شخصی سردار جلالی در شبکه اجتماعی سروش:
http://sapp.ir/drjalalifarahani
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر