۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۰۹۳۹
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگروهی برای تکمیل و ارتقاء الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تشکیل داده است و نهادهای دیگر نیز باید کارها را سریع‌تر آغاز کنند.

به گزارش پایداری ملی، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت برای ما یک پایه 50 ساله است، بنابراین باید برنامه‌ریزی شود  تا هر چه بیشتر ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و تخصصی کمک کنند تا این پیشنهادی که آماده شده است دقیق‌تر و کاربردی‌تر تدوین شود. منظور من از کاربردی‌تر نیز برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت است. 

مخبر دزفولی گفت: کار پایه‌ای خوبی در این زمینه انجام گرفته که قطعاً نیاز به بررسی، نقد، تکمیل شدن و ارائه پیشنهادات جدید دارد زیرا این الگو باید کامل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: این الگو در حال حاضر در حد یک پیش‌نویس است و هنوز به عنوان سند نهایی 50 سال آینده اعلام نشده، مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که دستگاه‌های مختلف این موضوع را به همراه نخبگان و دانشمندان بررسی کنند که به نظرم این موج باید آغاز شود و ما هم کمک می‌کنیم. 

وی گفت: ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگروهی برای این موضوع تشکیل دادیم و نهادهای دیگر نیز باید کارها را سریع‌تر آغاز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر