۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۰۹۲۱
نشست فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل منطقه کجوار تبریز به ریاست مهندس باقری مدیرعامل و عضو هیئت رئیسه شرکت پالایش نفت تبریز تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نشست فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل منطقه کجوار تبریز به ریاست مهندس باقری مدیرعامل و عضو هیئت رئیسه شرکت پالایش نفت تبریز تشکیل شد.

مدیرعامل و عضو هیئت رئیسه شرکت پالایش نفت تبریز در این نشست به ضرورت هماهنگی و همکاری شرکت های نفتی و صنایع مستقر در منطقه برای پیشگیری و کنترل حوادث و تهدیدات احتمالی تاکید کرد.

باقری در ادامه جلسه مطالعه و استفاده از نتایج مطالعات انجام شده پدافند غیرعامل توسط شرکتها و توان داخلی مهندسان و اعضای جلسه را خواستار شده و تشکیل مرتب جلسات فرماندهی ارشد منطقه را تاکید نمودند. همچنین مقرر شد پیش نویس طرح مقابله با شرایط اضطراری منطقه کجوار بعد از بررسی کارشناسی توسط اعضا در جلسه بعدی با حضور نمایندگان معاونت انرژی سازمان نهایی شود.

همچنین در این نشست آقایی، نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با تبریک هفته پدافند غیرعامل با اشاره به بومی سازی و عملیاتی نمودن ساختار پیش نویس طرح مقابله با شرایط اضطراری، خواستار برگزاری رزمایش های مرتبط برای مقابله با تهدیدات احتمالی شرکت های نفتی منطقه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر