۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۴۰۸۷۶
امام جمعه بندرعباس:
امام جمعه بندرعباس گفت: جنگ، جنگ اقتصادی است و مسئولین باید برای مقابله با این جنگ برنامه و راهکار داشته باشند و مردم هم برای جلوگیری از آسیب های اقتصادی و شکست دشمن تا جای ممکن از هجوم برای خرید در زمان گرانی خودداری کنند و براساس آموزه های امام صادق (ع) اگر کالایی دارند در بازار عرضه کنند تا با این کار گرانی ها و آسیب های اقتصادی کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافندغیرعامل کشور به همراه زینلی تختی مدیرکل پدافندغیرعامل استان هرمزگان با حضرت آیت الله نعیم آبادی نماینده مقام معظم رهبری در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا سردار مطیعی گفت: با توجه به اینکه استان هرمزگان یک استان استراتژیک و مهم کشور است، نیاز به استراتژی پدافندغیرعامل جدی در استان می باشد و تهدیدات در استان باید شناخته شود و با آن ها مقابله شود.

معاون انرژی سازمان پدافندغیرعامل کشور در ادامه به تدوین طرح جامع پدافندغیرعامل در استان هرمزگان و مطالعات جامع پدافندغیرعامل جهت آمادگی مقابله و حفظ کارکردهای اصلی در زمان تهدید اشاره کرد.

سردار مطیعی در ادامه اظهار داشت: تهدیدات اقتصادی و سایبری تهدید جدی و مساله مهمی است که باید برنامه و راهکارهای مناسبی جهت مقابله با این تهدیدات داشت.

سپر اخلاق بهترین حافظ در برابر آسیب است

در این نشست امام جمعه بندرعباس گفت: جنگ، جنگ اقتصادی است و مسئولین باید برای مقابله با این جنگ برنامه و راهکار داشته باشند و مردم هم برای جلوگیری از آسیب های اقتصادی و شکست دشمن تا جای ممکن از هجوم برای خرید در زمان گرانی خودداری کنند و براساس آموزه های امام صادق (ع) اگر کالایی دارند در بازار عرضه کنند تا با این کار گرانی ها و آسیب های اقتصادی کاهش یابد.

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت : سپر اخلاق بهترین حافظ در برابر آسیب است  و جامعه به همدلی و همگرایی برای عبور از مشکلات و مقابله با تهدیدات دشمن نیاز دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر