۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۰۸۵۳
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن از راه های جنگ نرم و جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به ایران است ولی شکست سنگین خواهد خورد.
 سردار حسین سلامی شامگاه چهارشنبه در سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان در استان سمنان، تاکید کرد: نظام سلطه و دشمنان امروز جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی ایجاد کرده اند که اگر خود آنها در برابر آن قرار می گرفتند تا کنون از هم پاشیده بودند. 
وی بیان کرد: ما گزینه نظامی را از دشمن سلب کردیم و دشمن از راه های جنگ نرم و جنگ های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به ایران است که هرگز در این جنگ نیز موفق نخواهند بود. 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمن به تنها حربه خود که همان جنگ اقتصادی است روی آورده که در این راه هم شکست سنگینی خواهد خورد. 
وی خاطرنشان کرد: دشمن از هر جهت که ایران اسلامی را مورد تحریم قرار داد، ایران در آن راه پیشرفت کرد و به اقتدار دست پیدا کردیم. 
سلامی بیان کرد: تمام قدرت های دریایی، زمینی و هوایی ایران حاصل تلاش و مقاومت نظام اسلامی حین مبارزات مجازی و حقیقی با دشمن ایجاد شده است. 
سلامی اضافه کرد: آمریکا آن گونه که در عملیات روانی بزرگ است در میدان واقعیت به همان اندازه کوچک است که این منطق قدرت است که قدرت های غیرخدا خوار و ذلیل هستند. 
وی اضافه کرد: امروز رهبری معظم انقلاب سفینه نجات امت اسلامی به ساحل عزت و اقتدار رسانده است. 

** جهان اسلام محل جولان استکبار نیست 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جغرافیای جهان اسلام جایی برای جولان دادن کشورهای استکبار نیست. 
سلامی بیان کرد: بسیاری ازسرزمین های اسلامی میدان جهان علیه مستکبران است و بیرق جهاد و مشعل های پر فروغ مجاهدت در راه دفاع از کیان اسلام برافراشته شده است. 
وی یادآور شد: جوانان در بلاد اسلامی زره جهاد بر تن کرده اند تا مستکبران را از سرنوشت مسلمانان فراری دهند. 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مسلمانان تصمیم گرفتند بساط سیطره سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی مستکبران را از جوامع اسلامی برچینند، گفت: امروز دل های مسلمانان به یکدیگر پیوند خورده و زمینه شکل گیری امت واحده امت اسلامی ایجاد شده است. 
سلامی اضافه کرد: هر سرزمینی که جهاد را ابزار سعادت خود قرار دهد هرگز نخواهد مُرد همچون یمن که در حال پیدا کردن هویت خود در منطقه است. 
وی با تاکید بر اینکه جهاد رمز و راز بقای مسلمانان است، افزود: امروز صیهونیست ها در محاصره هستند که بین مرگ و زندگی دست و پا می زنند. 
سلامی گفت: آمریکا دیگر نمی تواند از راه دور به غارت اقتصادی و هویت معنوی مسلمانان بپردازد. 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: منطق و نظریه مقاومت نیازمند مصداق هایی است که مردم آن را بپذیرند. 
وی افزود: منطق گفت و گو با مستکبران به ظاهر ساده است اما منطق مقاومت و ارائه گفتمان مقاومت نیازمند مصادیق روی زمین است. 
سلامی بیان کرد: امروز می بینیم که آمریکا در دورنمایی عربستان را در باتلاق یمن می بیند و به فکر چاره افتاده است تا بتواند عربستان را از این باتلاق نجات دهد. 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در لبنان حزب الله قدرتمند صهیونیست را در فشار مرگ قرار داده است. 
وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی از شرق مدیترانه تا دریای سرخ امتداد دارد که این شکل گیری جهان اسلام به عنوان یک جبهه متحد است. 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: قدرت آمریکا رو به نابودی است. 
بزرگداشت مجاهدان در غربت همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) با حضور مقام های کشوری و لشگری و مبارزان جبهه مقاومت منطقه در سرسرای همایش های دانشگاه دامغان در حال برگزاری است. 
این بزرگداشت برای سومین سال پیاپی به منظور تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربت با حضور بیش از 120 شخصیت و اندیشمندان 28 کشور اسلامی برگزار می شود. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر