۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۰۸۴۴
جلسه شورای پدافند غیرعامل استان فارس به ریاست جناب آقای مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس در شیراز برگزار گردید .
محمد هوشمندی

مهندس تبادار با بیان اینکه امروزه تهدیدات و حملات دشمن تغییرماهیت داده اند ما نیز بايد ضمن شناسایی دقیق آنها با آمادگی کامل قادربه شناسایی و ارائه راهکارهای خنثی سازی تهدیدات باشیم و تحقق این مهم مستلزم آن است که ما دچار غفلت نشویم ونسبت به رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در تمام حوزه ها کوشا باشیم . و ضروریست دستگاه های اجرایی استان ضمن بررسی وضع موجود زیر ساخت ها در استان ، نسبت به  تهیه بانک اطلاعات جامع از این زیر ساخت ها اقدام نمایند و با توجه به  دستورالعمل های قانونی و تدوین نقشه راه ، در ارتقاء پایداری و مدیریت حوادث در زمان بحران اهتمام کافی داشته باشند .

سپس هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: پدافند غیر عامل هموار مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و سیاست های ابلاغی معظم له اهمیت موضوع را دوچندان می نماید . وی همچنین بیان داشت : اقدامات انجام شده در استان مطلوب اما نا کافی می باشد .

ایشان در ادامه افزود:  هم اینک تعداد 11کارگروه در این استان زیر مجموعه شورای پدافند غیر عامل فعال شده که نقش مهمی در ایجاد هماهنگی و افزایش آمادگی ها در حوزه پدافند غیرعامل دارند.

وی در پایان بیان داشت: کار تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل استان که با همکاری دانشگاه شیراز در حال انجام است در اولویت طرح ها در استان می باشد . چون با تدوین و تکمیل این طرح که از آن می توان به عنوان یک چراغ راه در حوزه پدافند غیر عامل یاد کرد، برنامه ریزی ها، هماهنگی ها و آمادگی تمام دستگاه ها در زمینه پدافند غیر عامل هدفمند و منسجم می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر