۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۰۸۲۷
شورای اداری سنندج؛
در شورای اداری سنندج، ایجاد زیر ساختهای مستحکم وکارکرد شهرداری ها در تحقق طرح پدافند غیر عامل مورد بحث وبررسی قرار گرفت.
به گزارش پایداری ملی، در شورای اداری سنندج، ایجاد زیر ساخت‌های مستحکم وکارکرد شهرداری‌ها در تحقق طرح پدافند غیر عامل مورد بحث وبررسی قرار گرفت. 

مدیر کل امور شهری پدافند غیر عامل در نشست شورای اداری شهرستان سنندج گفت: ایجاد نارضایتی در میان مردم با استفاده از تحریم ونابود کردن زیر ساخت‌های شهری یکی از اهداف آمریکا در جنگ اقتصادی با کشورمان است.

اسدالله کریمی افزود: پدافند غیر عامل مجموعه‌ای از اقدامات وآمادگی ومصون سازی زیر ساختهاست که برای حفاظت و صیانت از مردم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری سنندج یکی از شهرداری‌های برتر کشور در زمینه ایجاد زیر ساخت‌ها شناخته شده است افزود: برای اجرای طرح مقابله و پاسخگویی در شهر و اطمینان از کارکرد زیر ساخت‌ها یکی از آتشنشانی‌های شهر سنندج تجهیز خواهد شد.

فرماندار سنندج هم در این نشست با اشاره به موقعیت حساس و استراتژیک ایران در منطقه وتهدیدات دشمنان گفت: پدافند غیرعامل وایجاد زیر ساخت‌های مستحکم نیازمند همت بیشتر مسئولان شهری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر