۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۴۰۸۱۰
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برنامه دشمن برای از کار انداختن سیستم خدمت رسانی دستگاه ها به مردم بر ضرورت اجرای پدافند غیرعامل برای مصدون سازی این دستگاه ها تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی، سردار" مهدی معصوم بیگی"فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از الزامات پدافند غیرعامل برای مصون سازی کشور بر همه ما تکلیف است که نسبت به آن اهتمام بیشتری بورزیم.

وی افزود: همانطور که می دانیم، پدافند غیر عامل استفاده از تجهیزات غیر نظامی برای بازدارندگی بیشتر در برابر تهدیدات دشمن است و اگر هم حمله ای رخ داد با بکارگیری آن می توانیم میزان خسارت ها و هزینه ها را کاهش داده و پایداری، استقامت و مقاومت کشور را دو چندان کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اشاره به وقوع جنگ های متعدد در منطقه خاورمیانه گفت: این موضوع نشان می دهد که ما در محیط پرمسئله ای قرار داریم و بنابر این بایستی پدافند غیر عامل را جدی بگیریم.

به گفته سردار معصوم بیگی، کشورهایی که الزامات پدافند غیر عامل را رعایت کردند مطمئن تر هستند و دشمنان برای تهدید آنها با تردید مواجه هستند و امکان حمله و ضربه اساسی به آن کشورها وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی استان، ساختن مترو در عمق زمین را یکی از الزامات پدافند غیر عامل عنوان کرد و گفت: احداث متروهای مقاوم و مطمئن امکان ادامه حیات در شرایط حساس و جنگ را به ما می دهد.

فرمانده انتظامی در ادامه بر ضرورت استفاده از پدافند غیر عامل در دستگاه هایی که دارای خدمات ویژه و اساسی به مردم هستند از جمله نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: موضوع پدافند غیرعامل باید با شتاب و سرعت بیشتری در این گونه دستگاه ها پیش برود.

سردار معصوم بیگی، تصریح کرد: بایستی سیستم های خدماتی به گونه ای طراحی شود که جریان خدمات دهی و سرویس دهی به مردم دچار اشکال نشود ولو اینکه دشمن با همه امکانات و تجهیزات خود بخواهد به کشور ما صدمه بزند.

این مقام ارشد انتظامی استان، با بیان اینکه جنگ های امروز با 100 سال گذشته تفاوت بسیاری کرده به جنگ های مدرن دشمن اشاره کرد و گفت:امروز دشمن با پخش یک ویروس و بد افزار می تواند یک مجموعه خدمت رسان را از کار بیاندازد و کار مردم را با مشکلات عدیده مواجه سازد که تنها راه مقابله با این کار نیز استفاده از پدافند غیر عامل است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر