۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۰۷۴۲
حسین توکلی فرماندار ملارد تاکید کرد:
حسین توکلی فرماندار ملارد بر ضرورت تهیه نقشه جامع ویژه مواقع اضطراری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی، حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در جمع اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ملارد از ضرورت تهیه و تدوین نقشه جامع و کامل برای این شهرستان ویژه مواقع بحرانی شامل نقاط حادثه خیز ، راههای مواصلاتی ، شبکه ها و انشعابات ، تراکم جمعیت ، مراکز اسکان موقت و ایستگاههای امداد و نجات گفت.

 وی افزود :با آسیب شناسی و بررسی موشکافانه دو حادثه زلزله و آب گرفتگی های سال گذشته ، لازم است مصوبات باقیمانده و همچنین اختصاص ردیف بودجه برای تهیه ملزومات ، تجهیزات و و ماشین آلات مورد نیاز با قید فوریت پیگیری و اجرائی گردد .

توکلی کجانی تصریح کرد :هرگونه پاسخگوئی به خاطر مشکلات پیش آمده و آسیب های احتمالی ناشی از کوتاهی در انجام مصوبات مدیریت بحران از موضوعاتی است که من بعد در دستور کار دبیرخانه این ستاد قرار خواهد گرفت .

 رئیس ستاد بحران شهرستان ملارد از اعضای این ستاد خواست به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا در مواقع اضطراری ، خود یا فرد جانشین حداکثر ظرف مدت ۱۵ دقیقه در محل ستاد بحران حضور بهم رسانند. تأمین و نگهداری کالاها و اقلام اساسی جهت اسکان اضطراری در انبارهای امدادی ، تجهیز ایستگاه آتش نشانی مهرآذین و نصب کانکس های بحران در روستاها از دیگر مواردی بود که سرپرست مدیریت بحران شهرستان ملارد بر اجرا و پیگیری آنها تأکید کرد.

 توکلی کجانی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت :دستور العمل ها و راهکارهای پدافند غیر عامل باید برای روسای ادارات، کارکنان و مردم ابتدا معرفی ، تشریح و سپس نهادینه گردد. بازدید و کنترل مستمر از وضعیت نقاط بحرانی و ارائه گزارش از آخرین وضعیت آنها به دبیرخانه ، تشکیل ستاد بحران در بخش ها و شهرها ، تهیه نقشه توریستی برای شهرهای ملارد و صفادشت و غافل نماندن از راههای روستائی در مواقع بحرانی از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر