۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۰۶۷۶
کریمی در جلسه شورای پدافندغیرعامل شهرستان هریس:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای پدافند غیرعامل هریس گفت: سازمان پدافند غیرعامل یک مجموعه فرادولتی زیرنظر مقام معظم رهبری است و همه ارگان ها و دستگاه ها درگیر موضوع هستند و باید در این خصوص نقش ایفا نمایند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،در این جلسه محمودی فرماندار شهرستان هریس ضمن ارائه گزارشی در خصوص تهیه نقشه اطلس پدافند غیرعامل شهرستان به بیان مطالبی در خصوص پدافند غیرعامل و وظایف دستگاه های مرتبط، جدی گرفتن موضوع پدافند غیرعامل توسط کلیه دستگاه ها و نهادها، گفتمان علمی در سطح کشور در خصوص پدافند غیرعامل، اهمیت آموزش عوامل توسط دستگاه های ذی ربط پرداختند.

سازمان پدافند غیرعامل یک مجموعه فرادولتی زیرنظر مقام معظم رهبری است

وی همچنین در خصوص انواع تهدیدات در حوزه های مختلف و اهمیت دادن به این موضوعات توسط دستگاه ها و بحث امکانات و تجهیزات شهرستان با توجه به وسعت زیاد که در کریدور ارتباطی شهرستان های شمال شرقی استان و استان اردبیل قرار گرفته، مطالبی ارائه نموده وافزود :توجه به تهدیدات سایبری، مسئولین و روسای ادارات، نسبت به موضوع تهدیدات متنوع و مختلف هکرها درسیستم های اداری حساسیت داشته باشند و در این خصوص تذکرات لازم را به مسئولین IT دستگاه های زیرمجموعه خود ارائه نمایند.

سپس مدیرکل محترم پدافند غیرعامل استان مطالبی در خصوص تاریخچه پدافند غیرعامل و اینکه سازمان پدافند غیرعامل یک مجموعه فرادولتی زیر نظر مقام معظم رهبری است و همه ارگان ها و دستگاه ها درگیرموضوع هستند و باید در این خصوص نقش ایفا نمایند.

وی گفت:در بحث پدافند غیرعامل تهدیدات متفاوت است و پیشگیری قبل از درمان و یا علاج واقعه قبل از وقوع در این خصوص سنخیت دارد. لذا تعریف الزامات پدافند غیرعامل در پروژه ها بایستی مدنظر باشد.

کریمی اجرای تمرین و مانور به صورت شهرستانی را برای هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی لازم دانستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر