۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۰۶۱۸
سرهنگ پاسدار حسن فضلی روز دوشنبه در مراسم محوری پدافند غیرعامل و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان فرزانگان خاش اظهار داشت: پدافند غیرعامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین همگان باید در این زمینه حضوری فعال داشته باشند.
به گزارش پایداری ملی، سرهنگ پاسدار حسن فضلی روز دوشنبه در مراسم محوری پدافند غیرعامل و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان فرزانگان خاش اظهار داشت: پدافند غیرعامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین همگان باید در این زمینه حضوری فعال داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمنان با شیوه های نوین و پیچیده برای ضربه زدن به اسلام و کشور برنامه ریزی می کنند و اگر اندکی غفلت در جامعه باشد خسارت های جبران ناپذیری به همراه دارد.

فرمانده سپاه خاش گفت: در چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس شرایط بسیار سخت و دشواری به ملت سربلند ایران تحمیل شده که وقوع جنگ هشت ساله، ترور شخصیت ها، تحریم و صدور قطعنامه های ظالمانه و دهها مورد خیانت دشمنان و سران استکباری نمونه های از ظلم و ستم مستکبران بوده که در حق ملت ما روا داشته اند.

وی ادامه داد: با وجود کارشکنی ها و زورگویی های دشمنان شاهد پیشرفت های خوبی در کشور هستیم.

سرهنگ فضلی اظهار داشت: برای ارتقای شاخص های خدمات و رسیدن به قله های موفقیت باید همه اقشار جامعه با وحدت، همدلی، هوشیاری، داشتن بصیرت، حضور آگاهانه در صحنه و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب پای کار باشند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر