۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۰۶۱۷
بهمن مرادنیا استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل کردستان طی پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی، پیشرفت و توسعه هر کشوری در گرو حفظ میراث و دستاوردهای مادی و معنوی و حاصل تلاش مردم آن جامعه می باشد. مصون سازی و کاهش آسیب پذیری زیر ساخت های اصلی کشور در راستای افزایش امنیت و حفاظت از مردم در برابر انواع تهدیدات از مهمترین رویکردهای پدافند غیر عامل به شمار می‌رود.

شناسایی انواع تهدیدات در حوزه های زیستی، سایبری و فرهنگی و پایش و تشخیص آنها قبل از وقوع و رعایت ملاحظات پدافند غیر عامل در پروژه های عمرانی و فرهنگی از اولویت های آن به شمار می¬رود و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه ویژه دولت محترم مبنی بر تقویت برنامه ها و سیاست ها و اهداف پدافند غیر عامل، این مهم از وظایف همه‌ی مدیران و دستگاه های اجرایی استان می باشد.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل (8 الی 14 آبان ماه سال جاری) با شعار «پدافند غیر عامل و افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی» امیدوارم همه صاحب نظران و مدیران دستگاه های اجرایی سطح استان با عزمی راسخ و لحاظ نمودن فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 97 «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین تأکیدات ریاست محترم جمهوری در این راستا، برنامه ها و سیاست های پدافند غیرعامل را بیش از گذشته مد نظر داشته و به آن اهتمام ورزند.

بهمن مرادنیا
استاندار و رییس شورای پدافند غیر عامل استان کردستان
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر