۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۰۶۰۶
سمنان؛
جلسه وبینار هماهنگی برگزاری دوره آموزشی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل به میزبانی مرکز آپا دانشگاه سمنان و باحضور نمایندگان پدافند غیرعامل استانداری ، اداره کل فناوری اطلاعات، و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه وبینار هماهنگی برگزاری دوره آموزشی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل به میزبانی مرکز آپا دانشگاه سمنان و باحضور نمایندگان پدافند غیرعامل استانداری ، اداره کل فناوری اطلاعات، و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

دکتر افصحی ریاست مرکز آپا دانشگاه سمنان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در سال های گذشته بیان داشت: امسال نیز در هفته پدافند غیرعامل این مرکز آمادگی برگزاری دوره های تخصصی در حوزه سایبری را برای دستگاه های اجرایی در سطح استان دارد و با همکاری دانشگاه ها و سازمان های ذیربط ، برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری این دوره های آموزشی در سطح استان انجام گرفته است .

این جلسه با هدف برگزاری دوره آموزشی "امنیت فضای تبادل اطلاعات" در حوزه سایبری برای دستگاه های اجرایی در شهرستان های سمنان، شاهرود ، دامغان و گرمسار با حمایت اداره کل پدافند غیرعامل ، در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل شکل گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر