۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۰۵۶۰
معاون اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی گفت: آموزش عمومی در زمینه به کاری گیری اصول پدافند غیرعامل باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، مرتضی شهامی، معاون اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل سایبری که با حضور اعضای این کارگروه تخصصی، در محل اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، به بیان اهمیت فرهنگ‌سازی و آموزش در زمینه به‌ کارگیری اصول پدافند غیرعامل در استان پرداخت.

شهامی شناخت و نگرش درست، آمادگی مناسب، احساس مسوولیت در رویارویی با سوانح را ازجمله اصول انکارناپذیر در برخورد با حوادث دانست و گفت: اگر بتوانیم پیشگیری و پیش‌بینی لازم از حوادث داشته باشیم، میزان تهدیدات و هزینه‌ها بسیار کاهش می‌یابد.

در این نشست نحوه برگزاری مانورهای پشتیبان گیری بانک‌های اطلاعات و برق در دستگاه‌های اجرایی استان در دو سال متوالی مورد تجزیه‌ و تحلیل قرار گرفته و نتایج حاصل از این مانورها در سطح استان بررسی شد. همچنین برنامه‌های پیشنهادی اعضا برای برگزاری مانورهای هفته پدافند غیرعامل مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم برای برگزاری این مانورها اتخاذ شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کارگروه لازمه بهبود وضعیت استان در شرایط بحران را همکاری هریک از دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مناسب هفته پدافند غیرعامل دانستند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر