۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۰۵۲۲
رزمایش زیستی در شهرستان سراب برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،روز چهارشنبه 2 آبان همزمان با شهرهای تبریز و مرند رزمایش زیستی با همکاری و هماهنگی ستاد فرماندهی قرارگاه زیستی و سپا، ارتش، نیروی انتظامی ، علوم پزشکی و ادارات تابعه  رزمایش زیستی در سراب برگزار گردید.

بارزترین خصوصیت این رزمایش بکارگیری تمام توانمندی های دستگاه های اجرایی شهرستان و مدیریت دستگاه ها از طریق فرماندهی قرارگاه با ریاست فرماندار در برابر بحران ها و تهدیدات زیستی بوده و تقویت کننده ظرفیت های بومی شهرستان در جهت مواجهه با بحران و تهدیدات است.

با توجه به اینکه سراب از قطب های مطرح کشور در حوزه مواد غذایی، دامی و کشاورزی است، این رزمایش به عنوان رزمایش زیستی و با موضوعیت آلوده سازی شیر مصرفی دانش آموزان برگزار شد.

این رزمایش با حضور فرماندار به عنوان فرمانده قرارگاه و فرماندهی صحنه ای سپاه و حضور دستگاه های اجرایی شهرستان سراب با موفقیت به اتمام رسید.

هماهنگی و همکاری مثال زدنی ستاد فرماندهی،سپاه،ارتش، نیروی انتظامی، علوم پزشکی، ادارات تابعه شهرستان، رزمایش زیستی را امروز بی نقص و در نوع خود بی نظیر کرد ومورد رضایت ارزیابان کشوری و استانی قرار گرفت.

گفتنی است در این ارزیابی، ارزیابان از نقش آفرینی عالی دانش آموزان مدرسه امام خمینی و نیروهای امدادی جهت تریاژ و انتقال مصدومین ویروسی  در واقعی جلوه دادن حادثه ابراز تعجب کردند که جادارد از مدیریت  دبیرستان و مدیر آموزش و پرورش سراب در آماده سازی دانش آموزان قدردانی کنیم.

تدفین دو تن از دانش آموزان که به صورت نمادین در این رزمایش و در اثر مسمومیت فوت کرده بودند از صحنه های برتر این رزمایش از نظر ارزیابان بود.

حضور فرماندهان نظامی سپاه, ارتش و نیروی انتظامی در محل بیمارستان سراب برای وضعیت بیماران نیز مورد توجه رسانه های شهرستانی قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر