۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۴۰۴۳۰
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان قرچک به ریاست علیرضا جعفری، معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری و با حضور دیگر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز چهارشنبه جلسه­­ ی شورای پدافند غیرعامل فرمانداری قرچک برگزار شد. در این جلسه علیرضا جعفری ، معاون سیاسی- انتظامی فرماندار قرچک، مباحثی پیرامون اهمیت وظایف دستگاه ها در امر پدافند غیرعامل مطرح نمود، جعفری همچنین بر اجرای هرچه بهتر برنامه­های هفته پدافند غیرعامل در شهرستان تأکید کرد.

وی از تهدیدات نوین دشمن و اتخاذ راهکارهایی برای کاهش آسیب پذیری و مصون سازی تأسیسات آبرسانی، نفت و گاز و دیگر زیرساخت های حساس و مهم شهرستان و همچنین اهمیت آموزش و فرهنگسازی پدافند غیرعامل در شهرستان برای مسئولین حاضر در جلسه سخن گفت.

در ادامه­ی جلسه، نیما پیشرو از اعضای انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران، مطالبی با موضوع پدافند غیرعامل شامل مفاهیم، وظایف و الزامات دستگاه­ها برای اعضای جلسه بیان نمود. در پایان جلسه مسئولین ادارات آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری شهر قرچک، دامپزشکی، گاز و ... و همچنین سپاه شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه­هایشان در حوزه پدافند غیرعامل، برای برگزاری جلسات منظم و دوره­های آموزشی اعلام آمادگی نمودند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر