۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۰۳۷۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی از اداره کل هواشناسی استان بازدید و از نزدیک با امکانات، تجهیزات و توانمندي هاي این اداره کل آشنا شدند.


به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی از اداره کل هواشناسی استان بازدید و از نزدیک با امکانات، تجهیزات و توانمندي هاي این اداره کل آشنا شدند.

علیرضا کریمی، ضمن نشستی با فرخ مطلبی فر، مدیر کل هواشناسی استان و معاونین و روسای ادارات این اداره کل، به بیان دیدگاه ها به منظور آشنایی با توانمندي ها و خدمات هواشناسی در خصوص پایش و هشدار مخاطرات جوي در هواشناسی پرداختند.

مدیر کل پدافند غیرعامل، پیش بینی و پیشگیری از وقوع حوادث و مخاطرات را نقطه مشترک فعالیت های اداره کل هواشناسی و پدافند غیرعامل برشمردند و افزودند: عملکرد و اقدامات هواشناسی در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل است. علیرضا کریمی ضمن بازدید از مراکز پیش بینی، مانیتورینگ، اتاق سرور مرکزي و سایر قسمت های این اداره کل، از اقدامات بعمل آمده اداره کل هواشناسی استان تقدیر و تشکر کردند.

در این جلسه همچنین مطلبی فر، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان شرقی به اهمیت پدافند غیرعامل و تشریح اقدامات این اداره کل در راستای پیش بینی وضعیت جوی استان و توسعه تجهیزات موجود و نیز سامانه "تهک" پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر