۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۴۰۳۵۱
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:
جلسه شورای پدافند غیر عامل استان مازندران تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، احمد حسین زادگان روز دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جهت اجرای برنامه های پدافند غیر عامل تاکیدات فراوانی دارند، افزود: باید با تمام توان و جدیت در جهت اجرای برنامه های پدافند غیر عامل گام برداریم و مدیران اجرایی در این راستا مسئولیت سنگینی دارند.

وی گفت: دستگاههای اجرایی برای مدیریت شرایط بحرانی و تهدیدات احتمالی با تدوین و برنامه ریزی درون سازمانی به امور مهم پدافند غیر عامل توجه کنند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه تهدیدات دشمنان مردم محور شده است، افزود: باید رویکرد پدافند غیر عامل هم رویکرد مردم محوری باشد و در این راستا همه دستگاههای اجرایی باید از ظرفیت نهادهای مردمی استفاده کنند.

جانشین ستاد پدافند غیر عامل استان به غلبه رسانه های اجتماعی بر رسانه های سنتی اشاره کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مجاز در راستای بهبود وضعیت استفاده کنیم.

حسین زادگان با تاکید براینکه باید تهدیدات را مدیریت و رصد کنیم ،تاکید کرد: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدام های نظامی و صرفا با بهره گیری از فعالیت های غیر نظامی،فنی و مدیریتی است.
وی با اشاره به اهمیت امر آموزش اعضای این شورا تاکید کرد: زمانی از هرجلسه شورای پدافند برای آموزش صرف شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برنامه های اجتماعی پدافند غیر عامل باید به گونه ای باشد که سطح آگاهی مردم نسبت به این مقوله و تهدیدات افزایش یابد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر