۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۰۳۰۷
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان؛
رئیس سازمان پدافند غیرعامل نیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تمام عرصه‌های فضای سایبری را می‌خواهیم به شرط آن‌که بومی باشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تمام عرصه‌های فضای سایبری را می‌خواهیم به شرط آن‌که بومی باشد.

وی بومی‌سازی را رویکرد اصلی در پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: تمام عرصه‌های فضای سایبری را می‌خواهیم به شرط آن‌که بومی باشد.

سردار جلالی گفت: نپذیرفتن کفار در تمام عرصه‌ها را در پدافند غیرعامل دنبال می‌کنیم.

پدافند غیرعامل همواره از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دولت‌های مختلف است

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل همواره از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دولت‌های مختلف است، تصریح کرد: ملاحظه‌های دفاعی باید در زیرساخت‌های کشور رعایت شود تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: هشتم آبان‌ماه سال ۸۲ مقام معظم رهبری فرمان تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را صادر کردند تا ساختاری بین دولت و ستاد مشترک به منظور تاب‌آوری بیشتر کشور ایجاد شود.

تمام عرصه‌های فضای سایبری را به شرط بومی بودن می‌خواهیم

تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در هفته پدافندغیرعامل سال جاری خبر داد و بیان کرد: پدافندغیرعامل به معنای مصون‌سازی کشور در مقابل تهدیدها محسوب می‌شود و این مسؤولیت در استان‌ها به عهده استانداران گذاشته شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر