۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۰۱۸۳
دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار می‌کند؛
دانشگاه جامع امام حسین (ع) با همکاری و حمایت سازمان پدافند غیرعامل کشور چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی ویژه تحقیقات حوزه پدافند غیر عامل را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی که در آذر امسال در محل دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار می‌شود، اهدافی هم‌چون شناسایی، ارزیابی، معرفی و ارج نهادن به مقام والای دانشمندان، دانش‌آموختگان، پژوهشگران، مبتکران و مخترعان برتر در حوزه پدافند غیرعامل، ایجاد بانک اطلاعاتی از اساتید، پژوهشگران، مخترعان، مبتکران و همچنین سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های لشکری و کشوری در حوزه پدافند غیرعامل برای آن تعریف شده است.

همچنین حمایت و هدایت مادی و معنوی از برگزیدگان جشنواره، مدیریت توسعۀ دانش، پژوهش و فعالیت‌ها با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های علمی و آموزشی کشور و بومی‌سازی در حوزه پدافند غیرعامل، نیز از دیگر اهداف پیش‌بینی شده برای این همایش است.

پروژه‌های کاربردی، کتاب، مقاله، پایان‌نامه، محصول، فناوری، ایده، ابتکار، طرح کاربردی، اختراع و پروژه‌های کسر و جایگزین خدمت در حوزه‌های پدافند غیر عامل سایبری، پرتوی، زیستی، کالبدی، شیمیایی، فرهنگی و مردم‌محور، امنیت و اطلاعات، اقتصادی و انرژی بخش‌های این جشنواره را شامل می‌شوند.

این مراسم با حمایت و مشارکت سپاه، ستاد کل نیرو‌های مسلح، صدا و سیما، مرکز مطالعات پدافند غیر عامل، معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل، نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های دفاع، علوم و کشور، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و دانشگاه‌های امیر کبیر، تهران، شریف، مالک اشتر، علامه طباطبایی، علم و صنعت و علوم و فنون فارابی برگزار خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر