۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۰۱۷۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
حجت الاسلام احمد رضایی با بیان اینکه همایش های برگزار شده بستری مناسب برای انتقال مفاهیم مختلف هستند، گفت: طی هفته وحدت همایش علمای شیعه و سنی را داریم که در این نشست به مباحث مربوط به پدافند غیر عامل پرداخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حجت الاسلام احمد رضایی پیش از چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فرهنگ سازی، پیشگیری و درمان اقدامات مختلفی انجام می دهد.

وی با اشاره به احتکار خانگی در چند ماهه اخیر بیان کرد: مبلغان مردم را نسبت به این امر توجیه کردند و بازتاب های خوبی داریم.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی جامعه هدف تاثیرگذاری دارد، افزود: هیئت های مذهبی، سایت تبیان و جمعیت بانوان فرهیخته  از جامعه مخاطب این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه همایش های برگزار شده بستری مناسب برای انتقال مفاهیم مختلف هستند، گفت: طی هفته وحدت همایش علمای شیعه و سنی را داریم که در این نشست به مباحث مربوط به پدافند غیر عامل پرداخته خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه اصل واژه پدافند، پدافند عامل تنها در اظهار است، افزود: باید مردم را نسبت به این مقوله آگاه کنیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  بیان کرد: انچه که  جامعه را تهیدید می کند باید اولویت بندی شده و برنامه های اجرایی مرتبط با آن بومی سازی شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت آموزش و و پرورش نسبت به آگاه ساختن جمعه نسبت به تهدید ها استفاده شود، اظهار کرد: باید آموزش های لازم به مربیان مهد ارائه شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر