۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۰۱۶۸
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهر:
بهروز عبدی گفت:در راستای ارتقا دانش و کاهش مخاطرات کارگران این صنف در زمینه های ایمنی، بهداشت،انرژی، محیط زیست و پدافند زیستی دوره های آموزشی ایمنی کار بر روی دکل برق برگزارخواهد شد.
ه گزارش پایداری ملی، بهروز عبدی گفت: در راستای ارتقا دانش دکلبندان و پس از تدوین استاندارد آموزش دکلبندی و اجرای کارگاهای آموزشی طی ماه های گذشته؛ جهت کاهش مخاطرات کارگران این صنف در زمینه های ایمنی، بهداشت،انرژی، محیط زیست و پدافند زیستی دوره های آموزشی ایمنی کار بر روی دکل برق برگزارخواهد شد.

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهر هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی را آموزش و آشنایی دکلبندان با خطرات کار در ارتفاع، نحوه کار و رعایت ایمنی بیان کرد و افزود: این کارگاه آموز مشتمل بر 16 ساعت آموزش نظری و 32 ساعت آموزش عملی بوده که در مرحله ی نخست برای 40 نفر از دکلبندان این شهرستان برگزار و درصورت قبولی متقاضیان در آزمون پایان دوره به آنان گواهینامه بین المللی اعطا خواهد شد.

عبدی تصریح کرد: در همین راستا عبدالقادر کاظمی رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار شمال کشور و هیئت همراه به همراهی ابراهیم کلبادی نژاد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلوگاه عباسقلی عظیمی رئیس شرکت تعاونی دکلبندان خزر ساحل از کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای گلوگاه بازدید نموده اند .

لازم به ذکر است 2700 دکلبند گلوگاهی در اقصی نقاط داخل و خارج کشور مشغول به کار هستند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر