۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۰۱۶۷
جلسه پدافند غیر عامل با حضور فرماندار شهرستان مهاباد و اعضای ستاد بحران شهرستان در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه هریک از مسئولین و اعضای ستاد پدافند غیرعامل گزارشی از عملکرد و اقدامات و مشکلات و پیشنهادات خود را بیان داشتند و در خصوص آماده سازی و برنامه ریزی برای هفته پدافند غیرعامل موضوعاتی را مطرح کردند.

فرماندار مهاباد در گفتگو با خبرنگاران،در این جلسه گفت: پدافند غيرعامل در كليه فرهنگ‌ها و سرزمین ها از ديرباز مطرح بوده است. در کشور ما نیز در رابطه با پدافند غيرعامل بخش‌های مختلفی از سازمان‌ها دست به فعاليت زده اند و لازم است که اقدامات بیشتری داشته باشیم.

دکتر شجاعی افزود: در پدافند غیرعامل به دنبال حفاظت و مراقبت از زیرساخت‌ها هستیم که در صورت تهدید بتوانند به کارکرد خود عمل کنند.

وی همچنین به اهمیت تقویت زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: مراکز پر اهمیت مانند مراکز توزیع برق و آب که از لحاظ خدماتی که انجام میدهند اهمیت دارند و اگر اخلالی در کارشان ایجاد شود، مشکل‌ساز می‌شوند بنابراین باید تمهیدات جانبی را داشته باشیم و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم را نیز در مقابل شرایط بحرانی و ضروری آماده کنیم.

شجاعی در ادامه تصریح کرد: آموزش‌ها موجب می‌شود واکنش مردم نسبت به حادثه شناخته شده باشد و با اعتماد به نفس بالاتری در شرایط بحرانی عمل کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر