۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۰۱۶۵
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی الزامات پدافند غیر عامل با حضور بسیجیان این شرکت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار نگاران؛از برگزاری کارگاه آموزشی الزامات پدافند غیر عامل با حضور بسیجیان این شرکت خبر داد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آمادگی کارکنان در مقابله با حوادث و حملات احتمالی و کاستن آسیب پذیری نیروی انسانی در تأسیسات و تجهیزات حیاتی عنوان کرد.

هاشمی گفت:این دوره آموزشی به منظور بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان در موارد اضطراری و آمادگی هرچه بیشتر آنها در مقابل هرگونه تهدیدات و در راستای مصونیت سازی برگزار شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود:دفاع حداکثری،ایجاد فضایی امن و دفاع از مراکز، زیرساختها و سرمایه های انسانی از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی بود.

وی گفت:طی این دوره آموزشی، الزامات پدافند غير عامل در قالب 400 نفر ساعت برگزار شد.

هاشمی افزود:در این دوره آموزشی مفهوم و تاریخچه پدافند غیرعامل، سطوح پدافند غیرعامل، امنیت ملی و پدافند غیرعامل، اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل، مرور کلی تهدیدات و آشنایی با تهدیدات جنگ نرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد:مدرس دوره با اشاره به سیاستهای ابلاغی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) درحوزه پدافند غیرعامل و برنامه چهارم توسعه،مطالبی در ارتباط با آمایش سرزمینی و فراهم نمودن بستر آموزش و فرهنگ سازی و همچنین ایمن سازی منابع و زیرساخت های ضروری کشور، پدافند اتمی، کاهش آسیب پذیری، ،دفاع غیرنظامی، افزایش آستانه مقاومت ملی و غیره را ارائه داد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر