۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۴۰۱۶۴
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان در جلسه کمیته پدافند غیر عامل ؛
جلسه کمیته پدافند غیر عامل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با حضور اعضا در دفتر این مدیریت برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان ، نادرمحمد حیدری  در ابتدای این جلسه تاکید کرد :مهم ترین دوره آموزش پدافند غیر عامل ، دوره ابتدایی و متوسطه اول است و پدافند غیر عامل می بایست در تمامی سطوح شهرستان از اداره تا واحد های آموزشی مورد تاکید قرار گرفته و به آن توجه جدی شود .

وی در ادامه افزود : دیگر شیوه مبارزه جنگ سرد در وضعیت کنونی جهان امروز کارایی خود را از دست داده است.  اگر چه دشمن در شرایط کنونی نظام اسلامی توان و جرات تعرض به کشور ما را ندارد اما شیوه تهاجم خود را عوض نموده و و از طرق مختلف و شیوه های جدید وارد نبرد با مردم ما شده است.

محمد بالائی فرد ، دبیر کمیته پدافند غیر عامل آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان در ادامه جلسه برنامه ها و اقدامات برنامه ریزی شده برای هفته پدافند غیر عامل را تشریح کرد و وظایف هریک از اعضا را تبیین نمود.

دبیر کمیته پدافند غیر آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان خاطر نشان کرد : به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته پدافند غیر عامل ، جلسه ای با راهبران آموزشی و مدیران مدارس شهری خواهیم داشت و امید است امسال از سوی مدیران مدارس توجه ویژه ای به این امر شود.

در ادامه اعضا به تبادل نظر پیرامون موضوع جلسه پرداختند ونظرات خود را در جهت هرچه بهتر اجرایی نمودن این مهم بیان داشتند ودرپایان مصوبات جلسه از جمله ؛ جلسه با راهبران آموزشی ، دعوت از کارشناسان پدافند غیرعامل ، اجرای مسابقات علمی و هنری در زمینه پدافند غیر عامل مصوب گردید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر