۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۰۱۵۸
به منظور فرهنگ سازی و آموزش عمومی پدافند غیرعامل و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و استانی برگزار شد:
به منظور فرهنگ سازی و آموزش عمومی مباحث پدافند غیرعامل از طریق رسانه ملی و استفاده از ظرفیت آن، ظهر امروز تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و هیئت همراه با دکتر منتظر حجت مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان دیدار و گفتگو کرد.
روابط عمومی گلستان

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به منظور فرهنگ سازی و آموزش عمومی مباحث پدافند غیرعامل از طریق رسانه ملی و استفاده از ظرفیت های آن، ظهر امروز تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان و هیئت همراه با دکتر منتظر حجت مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان دیدار و گفتگو کرد.

 

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گلستان ضمن اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در جهت استحکام و ساخت درونی کشور گفت: از آنجایی که فرهنگ سازی عمومی و آشنایی با انواع تهدیدات دشمن، اولین گام در چرخه مدیریت تهدیدات دشمن بوده و با توجه به نقش و اهمیت پدافند غیرعامل (دفاع غیرنظامی) در ارتقاء پایداری ملی، کاهش آسیب پذیری و خنثی نمودن تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف، نقش صدا و سیما را در آموزش عمومی و فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل بسیار با اهمیت است.

 

وی ضمن اشاره به مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ابزار فرهنگ‌سازی و مدیریت افکار عمومی در سطح جامعه، عنوان نمود: بهترین ارگان برای آگاه‌سازی مردم در رابطه با پدافند غیرعامل، رسانه ملی است که بتواند با تولید برنامه‌های مناسب در شکل‌دهی آگاهی عمومی از تعاریف و اهداف پدافند غیرعامل نقش مهمی ایفا کند.

 

تجری درخصوص برنامه های هفته پدافند غیرعامل سال 97 و پخش کلیپ ها و انیمیشن ها با موضوعات تهدیدات نوین دشمن و راهکارهای مقابله با آن، از همکاری صدا و سیمای مرکز گلستان در پیشبرد این برنامه ها پیشاپیش تشکر و قدردانی نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر