۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۰۱۵۴
نماینده ولی فیقه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:در ایام اربعین 30 هزار نیروی پلیس در مرزهای شلمچه، مهران و چذابه امنیت زائران را برعهده خواهند داشت.
حجت الاسلام علیرضا ادیانی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: نیروی انتظامی این توفیق را دارد که در نقاط مختلف کشور با روحیه جهادی به وظایف خود عمل کند و تامین امنیت رفت و آمد زائران اربعین به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های این نهاد است.
وی افزود: ملت شریف ایران خدمات نیروی انتظامی را می شناسند و می داند نیروی انتظامی برای برقراری امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی خدمت رسانی می کند و این امنیت ها مبتنی بر فرهنگ اجتماعی است.
حجت الاسلام ادیانی گفت: هر اندازه نیروی انتظامی بتواند نسبت به امور فرهنگی و اسلامی در جامعه نقش ایفا کند به همان اندازه می تواند در دیگر بخش های اقتصادی، امنیت و بخش های مختلف اجتماعی در کاهش آسیب ها نقش آفرینی کند.
وی تصریح کرد: از جمله اموری که نیروی انتظامی می تواند در بسترهای فرهنگی نقش ایفا کند همین همایش عظیم اربعین حسینی است که 30 هزار نفر از مرزبانان ناجا در مرزهای، شلمچه، چذابه، خسروی و مهران مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: در ایام اربعین بیش از 2 میلیون تن از هموطنان برای حضور در عتبات به مرزهای کشور مراجعه می کنند که تامین امنیت این جمعیت در حوزه نظامی و ترافیکی بر عهده نیروی انتظامی است.
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب با تمام قدرت در صحنه حاضر است و ماموریت های خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در ناجا گفت: این تعداد از پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی امنیت زائران را فراهم کرده اند تا این همایش ملی و مذهبی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در امنیت کامل برگزار شود.
به گزارش ایرنا با حضور نماینده ولی فقیه در ناجا به صورت همزمان موکب شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شلمچه و چذابه کار خدمات رسانی به زائران حسینی را آغاز کرد.
مرز شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر واقع است و یکی از گذرگاه های عبور زائران اربعین حسینی است .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر