۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۴۰۱
محمدی اعلام کرد:
دبیر اجرایی جشنواره عکس پایداری ملی اعلام کرد با توجه به استقبال شرکت کنندگان، مهلت شرکت در این مسابقه تمدید شده است.

محسن محمدی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به درخواست شرکت کنندگان نسبت به افزایش مهلت شرکت در مسابقه و از طرفی به دلیل حساسیت موضوع تصمیم گرفتیم مهلت ارسال آثار به جشنواره را تا 30 دی ماه تمدید کنیم. زمان داوری آثار و برگزاری مراسم اختتامیه نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش موضوع این جشنواره "دفاع غیر عامل ، مدیریت بحران و  آمادگی‌های عمومی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی" خواهد بود و تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای می‌توانند در این جشنواره با محوریت جنگ نرم ، تهاجم فرهنگی ، پایداری و ایمن سازی زیر ساخت های حیاتی کشور ، استمرار خدمت رسانی در بحران ، حفاظت از اسناد و مدارک  ، حفاظت فردی و جمعی شرکت کنند.

هر عکاس مجاز است حداکثر پنج تک عکس در هر بخش و فقط یک مجموعه عکس (حداکثر ۷ قطعه) ارسال کند و آثار میتوانند رنگی و یا سیاه و سفید باشند.

شرکت کنندگان در نظر داشته باشند که عکس ها نباید توسط برنامه های "فتوشاپ" یا دیگر برنامه های رایانه ای دستکاری شده باشند و الزامی است به صورت فایل  JPEG با بالاترین کیفیت و روزلوشن ۳۰۰ بر روی – لوح فشرده ارسال شوند. نیازی به ارسال پرینت یا نسخه چاپ شده نیز وجود ندارد.

اولین جشنواره عکس "پایداری ملی" توسط خبرگزاری مهر و با مشارکت سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار می‌شود. لینک دریافت فرم شرکت در آدرس http://www.mehrnews.com/mehr_media/files/paydarimelli.jpg قابل دریافت است.

دبیر اجرایی این جشنواره محسن‌محمدی است و در هیأت داوران آن نیز اسامی هنرمندانی چون محمود ظهیرالدینی ، رسول اولیاء زاده و حیدر رضایی به چشم می‌خورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر