۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۰۰۳۶
فرمانده ناجا از رصد مراسم بزرگ اربعین امسال توسط سیستم های مانیتورینگ خبر داد.

به گزارش پایداری ملی، سردار حسین اشتری صبح امروز برای بررسی زیرساخت‌های اربعین امسال و نحوه اجرای برنامه‌های امنیتی و انتظامی وارد ایلام شد و با حضور در مزار شهدای گمنام ایلام و ادعای احترام به شهدا، با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار و گفت‌ و‌ گو کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار اظهار داشت: نیروی انتظامی همه  توان و نیروهای خود را برای برقراری امنیت و تردد زوار در اربعین حسینی پای کار آورده است تا با برقراری امنیت و ساماندهی ترافیک و خدمات گذرنامه و سایر موارد بستر مناسب برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی را مهیا کند.

وی از استفاده از سیستم مانیتورینگ در رصد مرزها خبر داد و افزود: استفاده از پهپاد، گشت‌های هوایی توسط بالگردهای ناجا، و استقرار نیروی انسانی مرز ایلام را در ایمنی کامل قرار داده است و دغدغه‌ای برای امنیت زائران در ابعاد ترافیکی، ایمنی و تردد وجود ندارد.

فرمانده ناجا به استقرار گیت‌های کنترلی بیش از 100 مورد در مرز مهران اشاره و خاطر نشان کرد: زمان خروج از مرز برای زائرانی دارای ویزا و گذرنامه بیش از3 تا 5 ثانیه نیست.

وی برای امنیت زائران در مسیر تردد کشور عراق یادآورشد: با هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد با کشور عراق امنیت زائران در کشور عراق نیز در بالاترین سطح ایمنی است و در این راستا اقدامات هماهنگی انجام شده است.

فرمانده ناجا ابراز امیدواری کردو گفت: امیدوارم با کمک و مساعدت سایر نیروهای مسلح در اربعین امسال نیز پیش از سایر سال‌ها با ایمنی و سلامت بیشتر و بهتر این مراسم باشکوه را برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر