۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۰۰۲۱
طی حکمی از سوی علیرضا رشیدیان استاندار معزز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قامتی به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استان منصوب گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، طی حکمی از سوی علیرضا رشیدیان استاندار معزز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قامتی به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استان منصوب گردید. دکتر قامتی که پیش از این در سمت فرماندار شهرستان قوچان منصوب بود، امروز با حضور  نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین قربانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در جلسه‌ای که در محل دفتر این اداره کل برگزار گردید، به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل معرفی گردید. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات مدیرکل سابق این اداره‌کل، دکتر احمدی، دستاوردهای وی را موجب پایه‌ریزی برنامه‌های نوین در پدافند غیرعامل استان دانست که به اعتلای این موضوع در سطح استان و متعاقباً در سطح کشور انجامیده است.

انتصاب مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی

معاون استاندار شروع به کار دکتر قامتی به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل را باعث خرسندی دانست و ضمن اشاره به تجربیات ایشان به عنوان فرماندار شهرستان قوچان و ریاست شورای تامین آن شهرستان، نسبت به پیشرو بودن پدافند غیرعامل استان خراسان در کشور با مدیریت دکتر قامتی ابراز امیدواری کرد.

نوروزیان با اشاره به سبقه‌ی موضوع پدافند غیرعامل در کشور و نمود آن در معماری سنتی، اهمیت و ضرورت اصل پدافند غیرعامل را یادآور شد و نگاه ویژه سازمان پدافند غیرعامل کشور را به استان خراسان ارزشمند دانست.

انتصاب مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی

درادامه دکتر قامتی ضمن ابراز خوشنودی از امکان ادامه کار در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه مطهرحضرت رضا (ع)، از اعتماد استاندار معزز خراسان رضوی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری قدردانی کرد.

وی نقش شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست مهندس رشیدیان و همچنین معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی را راهگشای عملکرد این اداره‌کل عنوان کرد و مبنای عملکرد و تصمیم‌گیری را مشورتی، با بهره‌مندی از تجارب و دستاوردهای گذشته‌ی این اداره کل و در راستای عملکرد رو به بهبود مطرح کرد. در پایان نیز همکاران این اداره‌کل ضمن خیر مقدم به دکتر قامتی و قدردانی از تلاش‌های دکتر احمدی، با گزارشی از اقدامات و دستاوردها، همکاری با دکتر قامتی را ارزشمند و گامی در راستای نیل به اهداف پدافند غیرعامل عنوان کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر