۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۳۹۹۷۶
برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای معلمان آمادگی دفاعی دبیرستان های با حضور معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور

با هماهنگی و نظارت صورت گرفته توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با اداره کل آموزش استان و سازمان پدافند غیرعامل کشور، دوره­ ی آموزشی برای معلمان درس آمادگی دفاعی در سالن اجتماعات امام سجاد(ع)، با تدریس معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدرسین انجمن علمی پدافند غیرعامل استان برگزار گردید.

در آغاز جلسه سعید فیوضی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان توضیحاتی در خصوص برگزاری دوره ارائه نمود.

وی همچنین بر اهمیت و لزوم امر آموزش در راستای اعتلاء و گسترده شدن پدافند غیرعامل در کشور، نقش کلیدی آموزش و پرورش و معلمان در تحقق این مهم و همچنین بر لزوم آگاهی بخشی به دانش آموزان تأکید کرد.

در ادامه معاون بسیج و امور استان های پدافند غیر عامل در خصوص آشنایی با مفاهیم، تهدیدات و وظایف سازمان پدافند غیرعامل برای حاضرین مطالبی را بیان کرد و بر توجه هرچه بیشتر معلمان دفاعی به این مقوله و انتقال اطلاعات مربوطه به دانش­ آموزان تأکید کردند.

وی همچنین به صورت مبسوط و جامع به تدریس مفاهیم پدافند غیرعامل به کمک پاورپوینت پرداخت و در پایان مدرسین انجمن علمی پدافند به آموزش مفاهیم پدافند غیرعامل و پرسش و پاسخ با معلمان و حضار پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر