۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۳۹۹۲۸
رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش همواره در حوزه فرهنگسازی پدافند غیرعامل پیشرو بوده است.

به گزارش پایداری ملی از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «عبدالصمد عبادی» صبح امروز در نشست هم اندیشی برنامه های هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: برنامه های پدافند غیر عامل در مجموعه آموزش و پرورش استان منحصر به هفته پدافند غیر عامل نیست و در طول سال ادامه دارد.

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی، معاونت پرورشی، انجمن اولیا و مربیان نقش بسزایی در اجرای باشکوه برنامه های پدافند غیر عامل دارند.

این مقام مسئول گفت: امسال 8  تا 14 آبان در قالب هفته پدافند غیرعامل برنامه های ویژه ای برای ارتقاء آگاهی دانش اموزان و معلمان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری رزم آرایش صبحگاه مشترک، برگزاری نمایشگاههای فرهنگی در حوزه پدافند غیرعامل، اجرای تبلیغات محیطی در ادارات آموزش و پرورش و مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی (مقاله نویسی، روزنامه دیواری، نقاسی و ...) و برگزاری جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ در مدارس از جمله برنامه های انی هفته خواهد بود.

عبادی با بیان اینکه «پدافند غیر عامل در سایه حماسه حسینی» شعار این هفته در سالجاریست؛ گفت: ستاد نکوداشت هفته پدافند غیر عامل در استان و شهرستان ها تشکیل می شود.

وی افزود: فراخوان مقاله نویسی با عنوان «معلم و پدافند غیر عامل» و تقدیر از دویست مقاله برتر، تقدیر از ۷۲ اثر فرهنگی و هنری دانش آموزان در حوزه پدافند غیر عامل، برگزاری دوره دبیران آمادگی دفاعی در تابستان، سواد رسانه ای در آموزش های خانواده، برگزاری دوره آشنایی با ضوابط و قوائد تجمعات برای کارکنان حراست، تهیه بروشورهای حفاظتی و آگاه سازی برای دانش آموزان و معلمان بصورت ماهانه، راه اندازی یو پی اس ها، دیواره های آتش، دزدگیر مدارس در حوزه ایمنی و حفاظت ای تی از اقدامات مهم در حوزه پدافند غیرعامل می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر