۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۳۹۹۲۷
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار خاتم گفت: پدافند غیر عامل یکی از ارکان ملی کشور در مقابل تهدیدها و آسیب‌ها است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،جواد میر بهبودی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار خاتم در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان گفت: باتوجه به اهمیت نقش پدافند غیرعامل در کاهش آسیب‌ها و تهدید‌ها نیاز است کارگروه‌های شهرستان تمهیدات لازم را داشته باشند.

میر بهبودی افزود: پدافند غیرعامل همان مقاوم سازی است که به نوعی شهرستان و زیرساخت‌های مهم را از تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی مصون سازیم.

محمد محمودی معاون عمرانی فرماندار خاتم نیز گفت: باتوجه به اینکه شهرستان خاتم به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری استان است خواستار تعین الویت برای فعالسازی و راه اندازی کارگروه‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، خدمات شهری، امداد و نجات، کار گروه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی  شد.

تهیه وپخش بسته‌های فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های آموزش وارائه راهکاری برای آشنایی با پدافند غیرعامل، برگزاری جشنواره و همایش جهت آشنایی با پدافند غیرعامل، برگزاری رزمایش جهت آمادگی با پدافند غیرعامل  از مصوبات این جلسه بود.

جلسه شورا پدافند غیرعامل شهرستان باحضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار، معاون عمرانی فرماندار ومسئولان ادارات شهرستان خاتم برگزارشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر